Våre tjenester
Resepsjon med godt førsteinntrykk
Med resepsjonstjenester fra Coor får du et vertskap som ivaretar service, profesjonalitet og kvalitet overfor dine ansatte og gjester med glimt i øyet.
Våre tjenester
Med resepsjonstjenester fra Coor får du et vertskap som ivaretar service, profesjonalitet og kvalitet overfor dine ansatte og gjester med glimt i øyet.
Coor har lang erfaring og høy kompetanse innen resepsjonstjenester. Vi tar alltid utgangspunkt i kundens individuelle behov når løsninger utformes.
Vanligvis fungerer resepsjonen som et informasjonssenter for besøkende og kundens personale, som blant annet kan få hjelp med følgende:
Resepsjonistene er kundens ansikt utad for besøkende og kundens ansikt innad for kundens personale. Ofte er resepsjonen besøkendes første møte med selskapet. Derfor er det viktig at resepsjonspersonalet gjenspeiler selskapets kultur, servicetilbud og merkevare. Det dreier seg ikke bare om et riktig ytre, men først og fremst om riktig serviceinnstilling.
Hos store kunder finnes ofte egne servicesentre som betjener kundens ansatte. Disse er atskilt fra resepsjonen er øremerket for å yte service til personalet så som å fornye ID-kort (bestilling, bilde og utstedelse), administrering av nøkler, parkeringstillatelser, lån av telefoner eller påmelding til treningsøkter.