Våre tjenester

Resepsjon med godt førsteinntrykk

Med resepsjonstjenester fra Coor får du et vertskap som ivaretar service, profesjonalitet og kvalitet overfor dine ansatte og gjester med glimt i øyet.

Mann i resepsjonen

Coor har lang erfaring og høy kompetanse innen resepsjonstjenester. Vi tar alltid utgangspunkt i kundens individuelle behov når løsninger utformes. 

Vanligvis fungerer resepsjonen som et informasjonssenter for besøkende og kundens personale, som blant annet kan få hjelp med følgende:

  • Vertskap for besøkende
  • Adgangskontroll
  • Mottak av brev, pakker og andre leveranser
  • Reservasjon, påmelding og bestilling av bl.a. billetter og persontransport
  • Retningsbeskrivelser
  • Informasjon om hvilke tjenester som er tilgjengelige på kontoret
  • Informasjon om kontaktpersoner
  • Bistand ved interne seminar, møter, arrangement og selskap


God service utgjør en stor forskjell

Resepsjonistene er kundens ansikt utad for besøkende og kundens ansikt innad for kundens personale. Ofte er resepsjonen besøkendes første møte med selskapet. Derfor er det viktig at resepsjonspersonalet gjenspeiler selskapets kultur, servicetilbud og merkevare. Det dreier seg ikke bare om et riktig ytre, men først og fremst om riktig serviceinnstilling.

Servicesentre

Hos store kunder finnes ofte egne servicesentre som betjener kundens ansatte. Disse er atskilt fra resepsjonen er øremerket for å yte service til personalet så som å fornye ID-kort (bestilling, bilde og utstedelse), administrering av nøkler, parkeringstillatelser, lån av telefoner eller påmelding til treningsøkter.

Kontakt Coor

Ta kontakt med vårt salgsteam!

Er du nysgjerrig på hvilke resepsjonsløsninger vi kan hjelpe deg med? Fyll inn skjema og du vil bli kontaktet.