Våre tjenester
Sentralbordtjenester
Coor har lang og bred erfaring med sentralbordløsninger for kunder av ulik størrelse. I Norge tilbyr vi sentralbordløsninger til våre kunder som del av en større IFM-leveranse.
Våre tjenester
Coor har lang og bred erfaring med sentralbordløsninger for kunder av ulik størrelse. I Norge tilbyr vi sentralbordløsninger til våre kunder som del av en større IFM-leveranse.
Vi viderekobler tusenvis av samtaler hver eneste dag. Vi er bevisste om at våre operatører er kundens stemme utad og at dette førsteinntrykket er viktig. Sentralbordtjenester pleier vanligvis å inneholde følgende:
Hos noen kunder betjener Coors personell kundens sentralbord i deres lokaler og besvarer samtaler. I de tilfellene er servicen inkludert i totalkostnaden for tjenesten. For andre kunder leverer vi både personell og sentralbordløsning. Uansett vil alle samtaler besvares av Coor sine medarbeidere. Om du vil ha egen linje slik at operatøren ser hvilken kunde som får telefon, så ordner vi det. Løsningen gir stordriftsfordeler for kunden og vil være både en kostnadseffektiv og profesjonell løsning.
Som et ledende selskap innen Facility Management bidrar Coor til utviklingen av de beste arbeidsmiljøene i Norden – hyggelige, sunne og inspirerende.
Våre serviceløsninger lar deg fokusere på din egen kjernevirksomhet. Vi tar oss av alt annet. Ta gjerne kontakt for å se hvordan vi kan hjelpe deg.