Våre tjenester

Sentralbordtjenester

Coor har lang og bred erfaring med sentralbordløsninger for kunder av ulik størrelse. I Norge tilbyr vi sentralbordløsninger til våre kunder som del av en større IFM-leveranse.

Person som sitter i en resepsjon

Vi viderekobler tusenvis av samtaler hver eneste dag. Vi er bevisste om at våre operatører er kundens stemme utad og at dette førsteinntrykket er viktig. Sentralbordtjenester pleier vanligvis å inneholde følgende:

  • Bemanning av sentralbord i kontortid
  • Viderekoble interne og eksterne telefonsamtaler
  • Svarmeldingstjeneste (administrasjon av svarmelding)
  • Koble til konferanse og internasjonale samtaler
  • Oppdateringer av kundens interne telefonkataloger
  • Statistikkrapporter (svartid, tapte anrop, samtalekvalitet)


Skreddersydde løsninger

Hos noen kunder betjener Coors personell kundens sentralbord i deres lokaler og besvarer samtaler. I de tilfellene er servicen inkludert i totalkostnaden for tjenesten. For andre kunder leverer vi både personell og sentralbordløsning. Uansett vil alle samtaler besvares av Coor sine medarbeidere. Om du vil ha egen linje slik at operatøren ser hvilken kunde som får telefon, så ordner vi det. Løsningen gir stordriftsfordeler for kunden og vil være både en kostnadseffektiv og profesjonell løsning.

Merk at Coor ikke tilbyr sentralbordtjenester som en enkeltstående tjeneste, men som en del av en større totalleveranse av servicetjenester.

Kontakt Coor

Kontakt oss for et godt tilbud

Som et ledende selskap innen Facility Management bidrar Coor til utviklingen av de beste arbeidsmiljøene i Norden – hyggelige, sunne og inspirerende.

Våre serviceløsninger lar deg fokusere på din egen kjernevirksomhet. Vi tar oss av alt annet. Ta gjerne kontakt for å se hvordan vi kan hjelpe deg.