Smarter worklife

Coor SmartResponse

Hva skjer hvis kopimaskinen bryter sammen, heisen er i ustand eller noen søler kaffe i konferanserommet - svært ofte ingenting?

Smarttelefon

Kort om SmartResponse

  • Unike QR-koder tilordnes direkte til viktige gjenstander eller lokaler

  • Ved å bruke smarttelefoner eller tablet med en QR-leser, åpner QR-koden opp et nettskjema for feilmelding

  • Ved å registrere en e-postadresse i nettskjemaet, får personen som melder feilen beskjed når feilen er utbedret

  • Feilmeldingen sendes direkte til Coor for planlegging og utføring

Smarttelefon

Raskere varsling og utbedringer 

Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere enn å ignorere. Unike QR-koder kobles til kopimaskiner, salgsautomater, heiser, toaletter og konferansefasiliteter, og gjester eller ansatte melder inn feil ved å lese QR-koden med smart-telefonen. Den som rapporterer inn kan også velge å bli varslet når feilmeldingen er blitt utbedret.

I tillegg til å gjøre det enklere å melde om feil, blir feilene behandlet raskere. Siden hver QR-kode gir informasjon om plassering og hvilken type gjenstand eller plassering det dreier seg som, blir feilene tydelig dokumentert og tiltakene lettere å planlegge og utføre. Dette reduserer både ledetid fra feilmelding til utførelse og gir en mer effektiv og kvalitativ utførelse.

Kontakt Coor

Små detaljer, stor forskjell

Vi tar små detaljer på alvor når vi utvikler våre innovative og smarte løsninger. Målet er å forenkle både hverdagen og arbeidsdagen din - tjenester for et smartere arbeidsliv. Ta kontakt med oss i dag, så kan vi snakke om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å bli litt smartere.