Innovasjon
Hva vil prege fremtidens brukeropplevelse?
Hør futurist Stefan Hyttfors sine betraktninger om hvordan serviceopplevelse og forbruk vil formes i jakten på en unik kundeopplevelse. Hva forventer du av fremtidens serviceopplevelse?
Innovasjon
Hør futurist Stefan Hyttfors sine betraktninger om hvordan serviceopplevelse og forbruk vil formes i jakten på en unik kundeopplevelse. Hva forventer du av fremtidens serviceopplevelse?
Hva kjennetegner fremtidens unike kundeopplevelse? Coor har fått hjelp av futurist Stefan Hyttfors til å spekulere i fremtiden og finne svaret.
(opptak fra 2020)
Futurist
Med en bakgrunn som journalist og økonom jobber Stefan med tema som disrupsjon, atferdsendring og neste generasjons lederskap. Hans favorittspørsmål er ganske enkelt: hvorfor ikke?
Vil fremtiden innebære en pulsklokke med kunstig intelligens som kan måle følelsene og dagsformen din? Og dersom du er litt nedfor på vei hjem fra jobb, vil den foreslå oppskrift på brownies, med en kasse ved ventende foran døra til å legge i peisen og et pledd? Generasjon Z er en generasjon arbeidstakere som velger arbeidsgivere og merkevarer verdibasert i sammenfall med hvem de vil være, i større grad enn tidligere generasjoners valg og forbruksidentitet.
Hvordan kan Coor utvikle seg, sammen med våre kunder, for å møte fremtidens arbeidstaker sine brukerforventninger til en god arbeidsplass og tilhørende servicetilbud?
Vi tar små detaljer på alvor når vi utvikler våre innovative og smarte løsninger. Målet er å forenkle både hverdagen og arbeidsdagen din - tjenester for et smartere arbeidsliv. Ta kontakt med oss i dag, så kan vi snakke om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med å bli litt smartere.