Jobbe i Coor
Jobb innen kontorservice i Coor
God service og de ansattes trivsel i fokus
Jobbe i Coor
God service og de ansattes trivsel i fokus
Vi gjør hver dag litt bedre for tusenvis av mennesker. Målet vårt er å skape en helhetlig opplevelse med nettverksbygging, den hybride arbeidsplassen, service og de ansattes trivsel i fokus.
Det betyr blant annet å sørge for en hyggelig resepsjon, god og bærekraftig kaffe, en etterfylt fruktkurv, smidig posthåndtering, at kontormateriellet fylles på og lyspærene skiftes. Kort sagt en god opplevelse på alle nivåer.
Innen IFM/kontorservice har vi ansatte som jobber i resepsjoner, med avfallshåndtering, distribusjon, logistikk og mye mer. Vårt felles oppdrag binder oss sammen – å gjøre hverdagen på kundens arbeidsplass til et sted hvor mennesker trives.
Nyttige tips fra Coor
Her får du tips til hvordan du kan forberede deg og skille deg ut!
Søker du en stilling som resepsjonist eller innen kontorservice? For å hjelpe deg med å gjøre et godt inntrykk, har vi samlet noen vanlige intervjuspørsmål og nyttige råd for hvordan du kan skrive en sterk CV.
Vanlige intervjuspørsmål for resepsjonister:
Under intervjuet kan du forvente spørsmål som tester din evne til å yte god service og håndtere flere oppgaver samtidig. Her er noen eksempler:
Tenk gjennom konkrete eksempler fra din erfaring som viser dine ferdigheter og din profesjonalitet.
Vi ønsker deg masse lykke til!
Med en gjennomarbeidet CV og god forberedelse er du godt rustet til å gjøre et positivt inntrykk.
En tydelig og godt strukturert CV kan være avgjørende for å få jobben. Sørg for at følgende kommer tydelig frem:
Vis engasjement under intervjuet
Forbered deg også på å stille spørsmål til arbeidsgiveren. Dette viser at du er interessert i rollen og ønsker å bidra på best mulig måte. Eksempler på spørsmål kan være:
Hvilke muligheter finnes for utvikling og videre opplæring?