Med opprettelsen av den nye stillingen «Head of Customer Experience» som en del av toppledergruppen, signaliserer selskapet at vi tar kundeopplevelse på alvor. Det er Christian Dahl, tidligere Innovation Manager, som inntar rollen.
Det foregår i dag store og viktige endringer i samfunnet og på arbeidsplassen som påvirker og skaper nye kundebehov for facility management-tjenester. Både etterspørselen i dag og i spådd fremtid indikerer at arbeidsplassen i større grad bør tilrettelegges for økt samhandling, sosialisering og kulturbygging.
«For å svare opp markedsendringene og forsterke Coor’s konkurransekraft, har vi opprettet denne nye stillingen og jeg er veldig fornøyd med å ha fått inn Christian Dahl i rollen», sier Nikolai Utheim, administrerende direktør i Coor Norge. «Christian har et brennende engasjement for temaet og vil være en viktig pådriver for å realisere de ambisjonene vi har innen kundeopplevelser i årene foran oss», fortsetter Utheim.
«Vi står overfor en veldig spennende periode der samfunnet og kontorene åpner opp. Vi i Coor skal være med på å definere hvordan arbeidsplassen skal oppleves i tråd med visjonen vår. Arbeidsplassen skal være et sted folk møtes for å bygge nettverk, jobbe, ha det hyggelig, samt bli inspirert til å skape en bedre fremtid. Våre kunder skal oppleve at de kan fokusere fullt ut på sin virksomhet, og at vi tar oss av resten», forteller Christian Dahl.