Påfylling kantinekort
Her kan du fylle på kantinekortet ditt.
Hver enkelt Deloitte-ansatt må sette inn penger på adgangskortet for å kunne benytte dette som betalingsmiddel i kantinen og kaffebaren (kaffebaren har også bankterminal). Dette gjøres enkelt gjennom Coors webportal www.coor.no/deloitte eller i kaffebaren i plan 14. Pengene blir tilgjengelige på kortet umiddelbart etter påfylling. Merk at pengene fylles på brukerkontoen din i Coors betalingsløsning, slik at om du mister kortet vil saldo overføres til nytt kort.
Ved påfylling av kantinekort, aksepterer du våre salgs- og leveringsbetingelser (se informasjon under priser).
Klikk her for å komme til betaling
Priser:
Pris i kantine: 40,- inkl. mva for lunsjbuffet (fast pris)
Pris i kaffebar: Vennligst se meny og prisliste ved disken
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Kvittering skrives ut ved hvert kjøp.
Salgs- og leveringsbetingelser
Foretaksinformasjon
Foretaksnummersnummer: 983219721
Foretaksnavn og juridisk navn: Coor Service Management AS
Kontaktdetaljer
Postadresse: PB 101, 1300 Sandvika; Norway
Besøksadresse: Vollsveien 6, 1366 Lysaker
Telefonnummer sentralbord: (+47) 67 57 92 00
E-postadresse: firmapost@coor.com
Salgssted: Deloitte Kantine og Kaffebar
Coor Service Management er Nordens ledende aktør innen service management. Vi er spesialister på å lede, utvikle og effektivisere servicefunksjoner på kontorer, eiendommer, produksjonsanlegg og offentlige virksomheter. Coor har fra 16. desember 2013 kontrakt med Deloitte Norge AS.
Personopplysninger
Coor Service Management AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
Kortinformasjon
Når du handler hos Coor Service Management AS blir betalingen behandlet av PayEx, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Rutiner for retur av varer
Avbestilling
Dersom du ønsker å få utbetalt restsaldo, ta kontakt med kantinen på baardtrippestad.hassel@coor.com. Coor Service Management vil ta et administrasjonsgebyr på kr. 150,- for utbetalingen. Vi anbefaler derfor å ikke forhåndsbetale mer enn du forventer å benytte.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Coor Service Management AS skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Coor Service Management AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).