Våre tjenester
Her finner du informasjon om alle våre servicetjenester i Skanskahuset.
Adgangskort
Vi utsteder adgangs- og ID-kort for nye medarbeidere. For nye kort, ta kontakt med Coor Servicesenter i 3 etasje eller via Click for Service. Dersom du har glemt kortet hjemme, får du låne et dagskort. Dagskort får du i resepsjonen i 1. etasje.
Besøkskort
Besøkskort/gjestekort til kantinen. Bestill kort via Click for Service. Husk å oppgi prosjektnummer. Pris pr gjest er kr 65. Kortet trekkes i kortleser.
Brannsikkerhet
Brannsikkerhet på Skanskahuset ivaretas av Coor. Ved spørsmål/henvendelser, kontakt oss via Click for Service.
Drift og vedlikehold
Vi tar hånd om drift og vedlikehold av Skanskahuset.
Hustrykkeri
Vi har ansvaret for hustrykkeriet hos Skanska. Du finner oss i 1. etg. Forbestillinger/henvendelser, kontakt Øyvind Finnseth, telefon 934 44 813.
Hyttebestilling
Det er etablert en felles hyttepool for Skanska i Norge. Hyttepoolen har et elektronisk bestillingssystem som administreres av Coor. For bistand kan du kontakte oss via Click for Service. For bestilling, se Bedriftshytter i Skanska Norge.
Kaffemaskiner
Feil eller mangler på maskinene meldes fra under feilmelding kaffemaskin.
Kantine og kaffebar
Coor tar hånd om kantinen og kaffebaren i Skanskahuset. Du kan lese mer om FOOD by Coor ved å gå tilbake til menyen og velge FOOD by Coor.
Lånebiler
Coor har ansvaret for utlån av Skanskas to lånebiler Prius og BMW. Bilene reserveres i kalender: NO-Oslo Coor Lånebil BMW og NO-Oslo Coor Lånebil Prius. For mer informasjon, se retningslinjer på Skanskas intranett.
Mobiltelefon
Har du glemt mobiltelefonen din hjemme har vi telefoner til utlån. Har du mistet telefonen, kan du låne telefon og Sim-kort av oss. Kontakt Servicesenteret i 3.etg. eller via Click for Service, så hjelper vi deg.
Møte og konferanse
Coor tar hånd om møterommene i Skanskahuset. For mer informasjon, gå til OneSkanska.
Parkering
Parkeringsplasser i garasjen i Skanskahuset er forbeholdt besøkende og leverandører. Ansatte skal parkere i gaten, eventuelt bestille fast plass i Hydrogarasjen (se informasjon under). Det er også mulig å parkere hos Q Parkved Solli Plass, der betaler man per gang. Besøkende og leverandører må hente parkeringsbevis i resepsjonen. For spørsmål/henvendelser, kontakt Servicesenteret i 3. etg eller Click for Service.
Coor har ansvar for administrasjon av Europarks plasser i Hydrogarasjen. Se retningslinjer for parkering i Hydrogarasjen. Forspørsmål/henvendelser, kontakt Servicesenteret i 3. etg eller Click for Service.
Post/distribusjon
Posten sorteres og leveres av Coor. Vi tar også hånd om inngående og utgående post og er behjelpelige ved sending av pakker, bud ol. Ved spørsmål/ henvendelser, kontakt oss via Click for Service.
Rekvisita
Rekvisitalager finner du i 1. etg. Har du noen spørsmål ta kontakt med oss via Click for Service.
Renhold
Vi har ansvaret for at arbeidsplassen din er ren og trivelig. For spørsmål/henvendelser, kontakt oss via Click for Service.
Sentralbord og resepsjon
Sentralbordet og resepsjonen hos Skanska betjenes av Coor. Åpningstider er mandag til fredag klokken 7.30 - 16.
Vakthold etter stengetid
Det skal alltid benyttes vakthold fra Securitas ved arrangement i kantine, Auditoriet og Creatoriet. Se nærmere informasjon på OneSkanska.