Med kontorrekvisita fra Coor er du sikret at din bedrift har et oppfylt lager av brandet materiell til dine ansatte sine behov. Vi sørger for innkjøpsplan, tilpassing av sortement og forbruksoversikt, slik at du kan bruke tiden din på andre ting.
Hva er vanlig å inkludere i en leveranse av kontorrekvisita?
- Tilpassing av produktserier
- Innkjøp, lagring og påfylling av kontormateriell, tonere og papir
- Optimalisering av varelager og rekvisitaskap
- Oversikt over forbruksstatistikk
- Annen administrasjon (innkjøp av eksklusive produkter, oppdatere lister, varetelling, bestilling av sesongvarer osv.)
Standardsortiment
Coor lager et standardsortiment tilpasset dine behov, og de ansatte kan hente rekvisita direkte fra lageret eller skaplagring. Vi bestiller, fyller på og sikrer et optimalt utvalg på lageret. Antall produkter baseres på kundens daglige behov. Et insentiv som vi vet holder kostnadene lave er å ikke inkludere lager med kostbare artikler, men heller at disse bestilles etter behov via en egen serviceportal.
Tilbehør til kopimaskiner
Coors servicemedarbeidere leverer kopipapir og tonere direkte til kopirommet eller der hvor kundens kopimaskiner befinner seg.
Ivareta miljøet med bevisst materialvalg
Vi anbefaler våre kunder å bruke miljøvennlig kontormateriell og kopipapir, og etterstreber sporbarhet hos våre underlevernadører på miljøavtrykk og materialvalg. En økende andel av våre kunder ønsker miljøfokus i leveransen, og vi samarbeider derfor med flere leverandører som tilbyr resirkulert og miljøvennlig produsert materiell.
Merk at Coor ikke tilbyr kontorrekvisita som en enkeltstående tjeneste, men som en del av en større totalleveranse av servicetjenester.