Coor har lang erfaring og bred kompetanse innen resepsjonstjenester. Vi tar alltid utgangspunkt i kundens individuelle behov når løsninger utformes.
Vanligvis fungerer resepsjonen som et informasjonssenter for besøkende og kundens personale, som blant annet kan få hjelp med følgende:
- Vertskap for besøkende
- Adgangskontroll
- Mottak av brev, pakker og andre leveranser
- Reservasjon, påmelding og bestilling av bl.a. billetter og persontransport
- Retningsbeskrivelser
- Informasjon om hvilke tjenester som er tilgjengelige på kontoret
- Informasjon om kontaktpersoner
- Bistand ved interne seminar, møter, arrangement og selskap
God service utgjør en stor forskjell
Resepsjonistene er kundens ansikt utad for besøkende og kundens ansikt innad for kundens personale. Ofte er resepsjonen besøkendes første møte med selskapet. Derfor er det viktig at resepsjonspersonalet gjenspeiler selskapets kultur, servicetilbud og merkevare. Det dreier seg ikke bare om et riktig ytre, men først og fremst om riktig serviceinnstilling.
Servicesentre
Hos store kunder finnes ofte egne servicesentre som betjener kundens ansatte. Disse er atskilt fra resepsjonen er øremerket for å yte service til personalet så som å fornye ID-kort (bestilling, bilde og utstedelse), administrering av nøkler, parkeringstillatelser, lån av telefoner eller påmelding til treningsøkter.